Eenvoudig met elkaar communiceren

Communicatie en de Parro app

Wij vinden het belangrijk dat iedereen op een gemakkelijke manier met elkaar kan communiceren en zo op de hoogte blijft van alles wat er gaande is. Of het nu gaat om belangrijke informatie of juist leuke dingen die we delen, we willen ouders graag betrekken bij het onderwijs van hun kind.

Dankzij het digitale communicatiemiddel Parro kunnen leerkrachten en ouders elkaar berichten sturen en documenten en foto’s delen. Ook kunnen ouders elkaar onderling berichten sturen en kan ouderhulp op simpele wijze worden georganiseerd. Een handige en effectieve manier om met elkaar in contact te blijven!

In Parro is ook de schoolagenda eenvoudig op te vragen, waardoor ouders gemakkelijk op de hoogte kunnen blijven van activiteiten en bijzondere gelegenheden op school.

Parro is beschikbaar via een app, of via de webbrowser.