engels bij amstelschool

Een goede voorbereiding op de internationale wereld

Het is tegenwoordig van groot belang om mee te kunnen gaan in onze internationale samenleving. We bereiden kinderen hier goed op voor, door ze al op jonge leeftijd ook Engelse talenkennis bij te brengen. Juist op een jonge leeftijd maken kinderen zich een taal snel eigen.

Ervaring leert dat kinderen talenkennis ook buiten school verder ontwikkelen. Dit doen ze bijvoorbeeld door internet, televisie en op vakantie in het buitenland. Door deze taalontwikkeling op school al vroeg te stimuleren, ontwikkelen kinderen een goede basis en vaardigheden die hen later enorm kunnen helpen!

Voor ons een reden om al vanaf groep 1 Engelse les te gaan geven. Alle kinderen op onze school krijgen elke week een Engelse les. Hierdoor wordt hun taalvaardigheid vanaf jonge leeftijd goed ontwikkeld en worden zij op die manier goed voorbereid op onze internationale samenleving.