Onderwijs met een hart... voor de wereld

Veiligheid, verantwoordelijkheid en respect

Ons uitgangspunt is: ‘Samen het beste uit jezelf halen’. Dit staat, samen met onze kernwaarden veiligheid, verantwoordelijkheid en respect, centraal.

De Amstelschool is een fijne, kleinschalige school waar iedereen (kinderen, leerkrachten en ouders) elkaar kent en samenwerkt. Op onze school heerst een positieve sfeer waarin we met en van elkaar leren en waarin uw kind gestimuleerd wordt bij zowel de cognitieve als de creatieve ontwikkeling.

In onze schoolgids beschrijven we de keuzes die onze school maakt en de praktische zaken van alle dag. Hierbij kunt u denken aan de visie van onze school, de methoden die gebruikt worden, de aandacht voor zorg, de manier waarop de kwaliteit wordt gewaarborgd en de leefregels.